love

Havet/Bassäng
CocaCola/Fanta
Katt/Hund
Hemma/Bortrest
Sms:a/Ringa
Tumblr_lvfiqdyip01r3ui5co1_500_large
Natt/Dag
Ute/Inne (beror på vädret!)
Dator/Mobil
Msn/Skype
Böcker/Serier
Tumblr_ludifholm01r0tdmeo1_500_large
Snyggt/Sött
Pizza/Kebab
Kaka/Bulle
Matte/NO  - NADA!
Facebook/Twitter
Tumblr_lvsy5hlcaj1r60zhwo1_500_large
Sommar/Vinter
Film/TV
Fotboll/Basket
Vattenfärg/Blyerts
Musik/Spel
Tumblr_lf4ygfmqql1qe8kqno1_500_large
Piercing/Tatuering
Tåg/Buss
Rosetter/Hårspännen
Jedward/One direction
Blå/Grön
Tumblr_lyzo6goq5y1qaqjv2o1_500_large
Alla bilder är från weheartit.com ♥
 
Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.