Skateboarding & flummigheter

Tumblr_m0ctfuxczd1r2ee9go1_500_large
Tjabba! Nu har jag tränat i ca. 45 minuter & duschat. Det känns jävligt skönt!
Jag har funderat länge nu på att filma ihop den där frågestunden som ägde rum för ca. 1000 år sedan?
Men som det ser ut nu, så orkar jag inte klippa ihop den, för det tar så lång tid.. men vi får se. :)
Imorgon drar skolan igång igen efter helgen, och jag ska börja mer seriöst eftersom att jag inte har orkat det såhär efter lovet, och eftersom att jag har varit sjuk.

Igår var jag på stan med Jonna & vi köpte kompis-hoodies (ska lägga upp bild på min imorgon) och flamsade runt i massa lekparker. Vi hittade en jätte rolig lekplats där man kunde hänga knäväck i någon armgång's ställning.
Sen på kvällen skulle vi lära oss åka skateboard vilket gick sådär... det slutade med att vi sopade gatan & åkte sparkcykel istället. Men vi ska attans bli bra på det till sommaren! Bara de kan ta bort lite grus på vägarna...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej sötaste! det är Anna Läna XP jag undrade bara om jag fick sno lite av ditt blogg namn asså place Linnéasplace ? <3

2012-03-05 @ 20:03:01
URL: http://lblb.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Bli dagens blogg hos min blogg, --->http://hjjonsson.blogg.se/2012/march/bli-dagens-blogg.html#comment

Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande! <3

2012-03-07 @ 21:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.