You are my cinema, I could watch you forever

Här är bilden på solbrillorna, man ser grymt tuff ut i dem. 89:- på NY.

Som sagt var jag på bio i Söndags med finaste Alice och Ida.
Vi tittade på en av världens bästa filmer.. Hungerspelen! Den var sjukt bra.
Vi var alla jätte nervösa innan vi skulle se den, för vi ville se den, fast ändå inte.
Det var hur mysigt som helst, och jag kan knappt vänta tills dom andra filmerna kommer ut!
Jag fick iallafall låna Triologin av Alice, som jag håller på att läsa som en galning i, den är ju så grymt bra!
Fast det bör ta några år, eftersom att jag läser ut en bok på 200 sidor på ca. ett halv år.
Ingen bokmal här precis inte! Ciao!




Kommentarer
Postat av: moa

söta unge! <3

2012-03-30 @ 19:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.