bmx

Kamera: Pentax K-x
Några bilder från när det var BMX-Cross show här i stan.

Kommentarer
Postat av: ☛Vella☚

Sv: Haha, ellerhur. x_x

HAAHAHA♥

Alltså helt seriöst, jag tror att vi alla "äkta" Aliens har en speciell känsla som bara vi kan förstå. Nästan läskigt, för jag har tänkt PRECIS som du (att de inte ska bli mer kända för de är liksom mina).

Det är bara vi som fattar deras musik (såg en artikel på Aftonbladet där det va en som recenserat albumet Scream som väldigt dåligt: "Melodilöst och dåligt" elr nåt i den stilen. Vetdu, det var såå SJUKT nära att jag skickade ett mail med motargument till han som skrivit den! Fick seriöst rådamp på honom, vad va hans fel?? Hade han inte lyssnat eller?! Men ångrade mig, han skulle säkert ändå skitit i mig, hjärtlösa gubb***** Aja.. XD HEHEH

Haha, det har jag inte upplevt själv xD Typ ingen som jag känner gillar dom så aaa. ^^

Yeeaaah, glöm nu inte att rösta på Aliens så att vi vinner tredje gången i rad HÄR -> http://www.omusicawards.com/vote/fan-army-ftw/aliens

MWOHAHAHA!! >:D ♥

2012-05-23 @ 23:10:04
URL: http://veso.blogg.se/
Postat av: ☛Vella☚

SKITFINA BILDER BTW!!

2012-05-23 @ 23:11:05
URL: http://veso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.