fullrulle

Hej! Idag har det varit full rulle hela dagen! Mamma och jag har varit i stan och shoppat, har gjort klart mitt ''hemliga'' lilla projekt, och så har vi rensat hela familjens alla garderober. 
Jag fick inte sådär mycket slängt, eftersom jag verkligen har jätte svårt att slänga saker.
Så fort någon vill få mig att kasta ex. en tröja. så lägger jag plötsligt märke till hur fin tröjan är, eller ser bilder i huvudet att jag använder den i framtiden. Men det slutar ju ändå alltid med att jag ändå aldrig använder den där tröjan.. haha! I vilket fall som helst så tycker jag att Sverige borde anordna fler långhelger, eftersom det är så sjukt skönt! Tack o hej'!


Kommentarer
Postat av: martina

Hej fina du! skulle bli oerhört glad och tacksam om du ville rösta fram mig som stockholms nästa stora artist! mitt bidrag heter: STOCKHOLM I MITT HJÄRTA - MARTINA AHLMARK och är nmr. 5 på listan! För att komma till röstningen kika in på min blogg eller besök länken nedanför efter pilen! tusen tusen tack i förväg! :D ->>> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4310&artikel=5116039 <----

2012-05-21 @ 22:41:53
URL: http://likegossip.blogg.se/
Postat av: martina

Hej fina du! skulle bli oerhört glad och tacksam om du ville rösta fram mig som stockholms nästa stora artist! mitt bidrag heter: STOCKHOLM I MITT HJÄRTA - MARTINA AHLMARK och är nmr. 5 på listan! För att komma till röstningen kika in på min blogg eller besök länken nedanför efter pilen! tusen tusen tack i förväg! :D ->>> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4310&artikel=5116039 <----

2012-05-21 @ 22:42:28
URL: http://likegossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.