grattis alice fjorton år

Tumblr_lil2sbhddw1qcxq8lo1_500_large

Jag vill tillägna det här inlägget till min käraste vän Alice idag.
Du betyder nog mer för mig en vad du tror.. haha. 
Du är jätte lätt att prata med, förstår mig, och stöttar mig när jag har problem.
Du finns alltid där när andra inte gör det, du är den som aldrig glömmer bort mig.. 
Vi har våra tokiga ''fanchrushar'' och dig är den första jag vänder mig till, när jag får mitt TH anfall, haha!
Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig.

grattis Alice på din fjortonde födelsedag! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Om Tokio Hotel ringde mig? Jag skulle nog stå och hyper-ventilera och inte få fram ett ord, haha. Men jag skulle väl försöka säga hur mycket deras musik betyder för mig och så. Själv då? :P Jag skulle nog inte klara av att träffa dem på riktigt, jag skulle vara så jäkla nervös, men samtidigt skulle jag vara arg på mig själv hela livet om jag sa nej till en sådan chans.



Tack!! :)kolla in det här inlägget(där hittar du namnet på hårfärgen):http://elinnystrom.blogg.se/2012/march/ny-harfarg.html#comment

2012-05-19 @ 22:04:27
URL: http://elinnystrom.blogg.se/
Postat av: ☛Vella☚

Aw, vad fin text :3 Grattis till henne från mig oxå :D

Sv: Hehe, vad bra att det syntes, för det va hans oxå ^^

HAHAHAH XD^^

Hahah okej, söt berättelse :3 Jag var först osäker på om Bill var en tjej eller inte, men nu kan jag inte för mitt liv förstå hur nån kan tycka han ser ut som en tjej D: Och om nån säger det blir jag skitsur (som idag, jag hade en bild på dom när de va små som "konto"bild, och mamma trodde det va två tjejer, jag blev verkligen asarg och sprang ut och typ grät av ilska, fast hade en dålig dag oxå HAHAHHA) jag är tönt, iknow D: Blir verkligen aggresiv när någon säger att TH är dåliga!! D:<

Men iaf.

Ja ellerhur. Synd bara att dom är underskattade av många :/ De är seriöst sjukt bra! Det finns bara ett fåtal saker som jag älskar mer än dom!!

TH och Aliens für immer♥♥ >:D

2012-05-19 @ 22:06:13
URL: http://veso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.