klagomål.

hejhej! (:
jag vet att jag är jätte bra på att uppdatera bloggen, men så är det när man är ung och kär.
HAHA.. nej men. xd
jag har väldigt väldigt tråkigt just nu. jag vill bara att någon ska ringa till mig nu, och tycka synd om mig eller något!
eller att något roligt händer..
jag har städat mitt rum, varit inne på alla hemsidor som jag ville checka, and now?
what am i going to do now?
det är så boring. >: vad gör alla när dom har tråkigt?
har ni känt någon gång, att det känns som att du är den ända som har jätte tråkigt hela tiden, medans andra inte har det tråkigt? så känns det just nu för mej. alla har så bra fantasi... utom jag. :o
men hallå? jag är ju tolv år, borde inte jag ha lite fantasi iallafall?
tack för att jag fick klaga av mig lite.
hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

ett tips är att ladda ner photoshop, eller gimp (det senare är lagligt att ladda ner gratis, hihi) och sitta och pilla med det (: då kan flera timmar förflyta (:

2010-12-29 @ 17:39:37
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.