Dag 25: Tio sanningar

 
Tumblr_m7tfh1yuia1rx8ohro1_500_large

1
. Varje kväll så röjer jag typ undan allt i mitt rum ex. kastar in det under sängen eller trycker in saker i lådor
så att jag inte ska bekymras över det när jag vaknar.
2. Jag är lite blyg, fast jag pratar ganska mycket när jag är med folk som jag älskar.
3. Jag verkligen ÄÄLSKAR att mysas,kramas och pussas.
4. Haha jag tycker lätt synd om mig själv, och har väldigt stora humörsvängningar.
5. Fan-girla kan vara en utav de bästa sakerna som finns.Tumblr_m9a0ysqm0p1rx8ohro1_500_large
6. Jag har aldrig brytit någonting eller opererats.
7. Jag har dansat Street,Jazz, och disco dans i två-tre år. (har dock slutat)
8. Det kan ta upp mot ett halv-år för mig att läsa ut en tjock bok, visserligen tycker jag att det är riktigt mysigt när jag läser.. men jag är alldeles för lat!
9. Om jag hittar en bra låt så lyssnar jag sönder den på ca. en vecka, och tycker sen att den är jätte jobbig och dålig. 
10. Jag är totalt oduglig på att blogga och att svara på kommentarer.. fast jag älskar när jag får dem ♥Cat-cute-girl-girly-favim.com-490796_large

Kommentarer
Postat av: ☛Vella☚

Nooo det va den sista :c Du får göra en ny sån haha!
FANGIRLA ÄR NÅT AV DET BÄSTA SOM FINNS JA IHIHIH.
hhahha jag brukar också "städa" mitt rum lite på kvällen precis som du, lol, vi är så lika ;o
hahahha du är för lat för att läsa hahah♥

Sv: HAHA jo jag har fått kommentaren, har bara varit lite seg på att svara hhäähäh sorry ♥

Sv2; Hahahah snygg? knappast, men tack ;3

Aww, men har du kollat på typ tradera eller ebay då? :o

HAHAH joo, oftast iaf, jag kan tycka att det inte är så gott i längden haha C;

Men åhhhå vad jobbigt :c Te som är så gott! Jo typ smaksatt vatten hahhah. Men jag brukar ha mjölk och honung i med :3

HAHAHHAHA Vadåå, kan ens man vara barnvakt åt sina egna barn?♥♥ ;) Nejmen jaa det hade jag tror jag haha.. Fast hade gärna velat se hur bra hand han hade om barn hahaha♥

vaaa? Varför inte? :( Vad går du för språk då?

JAG VEEEET OMGGG, JAA JAG SKA PUSSA ÖVERALLT HIHIHII♥

Ja, hihoih, har börjat lyssna på honom nu :3

hahahah vem vill inte det? ♥

men ojdåå, det va inte bra ju :c Hoppas halsen är bättre nu då!♥

Sv3: Självklart ska vi ha det! Hihi längtar efter juleen♥♥ Hhihii typ värsta korrespondenterna här jao! ;)

Sv4: MAAAAAAAAT ÄR BÄST. ♥♥ seriöst, tänk att typ fasta?! Skulle inte överleva o.o

MEN LILLLLLYY HAR DU INTE HÖRT!??! KOLLA TH'S FACEBOOK, NUUUU!!!! AFIASNO)ASD=SLD DET KOMMER BLI SÅ GRYMT, MAN FÅR ÖNSKA VILKA LÅTAR SOM SKA SPELAS MED OMG♥♥♥

hihihihi pussss! asså jag upptäckte "ludo" idag, HAHAHAH ASSÅ OMG, seriöst, mina ögon verkligen sprutade som fontäner för att jag skrattade så mycket hahahah tom min lilla tom♥♥♥
http://www.youtube.com/watch?v=zZfPpFJrTnc

2012-08-28 @ 21:08:34
URL: http://vellaskrypin.blogg.se
Postat av: Vella

Uhhhhm, jag börjar bli osäker med detdär me att de skulle vara i radio... Det kanske bara va att massa TH musik skulle spelas? O.o Hahah e__é

2012-08-28 @ 22:04:57
URL: http://vellaskrypin.blogg.se
Postat av: zeb

Bilden med ankor... <3<3<3
Och sanning nummer 2,4,5 och 10 stämmer så fruktansvärt bra in på mig också. Speciellt tian just nu...

sv: Haha, nema problemas ;)

Jo, samma här. Tre läxor till på torsdag (lite beroende på hur man täknar), prov inplanerade för typ tio veckor fram i tiden, uppgifter i skolan... för mycket helt enkelt. Fast jag längtar tills det blir rutin av det hela, så att det inte blir lika jobbigt.

Haha, jag vet. Det är antagligen därför jag inte gillar honom mest, jag försöker att inte vara som alla andra hela tiden ;) Tror de flesta gillar honom för att han är frontfigur, han är den som syns mest och som verkar gulligast och trevligast.
Hihi, jag förstår vad du menar :3
Men ja. Man kan inte bara säga att Tokio Hotel består av Tom och Bill, för de skulle inte vara hälften så bra om de inte hade Georg och Gustav! Och alla behövs verkligen för att göra bandet!!! Och om man inte accepterar att Georg och Gustav är med, eller glömmer bort dem, så är man i mina ögon inte ett riktigt fan.

2012-08-28 @ 23:40:35
URL: http://zebgra.blogg.se/
Postat av: FotoFia

sv: Åh tack så mycket!

Är det kul med streetdance? Funderar på att börja nämligen :)

2012-08-29 @ 12:12:12
URL: http://fotofia.blogg.se
Postat av: Alex

SV: brooklyntröjan är köpt på cubus ! :)
Ja, falska människor är hemskt. Hatar..

2012-08-29 @ 19:56:18
URL: http://alexiseveryday.blogg.se
Postat av: Emelie Bohlin♥

Sv: hihi tack sötnos<3

2012-08-29 @ 20:13:42
URL: http://emzaan.myshowroom.se
Postat av: ☛Vella☚

Sv: HEHAUHAHA JAG HAR RÖSTAT PÅ NÄSTAN ALLA HAHAHAHA♥♥ åh omg. längtarrr! Men jag kan inte hur det blir i svensk tid.. hjälp? xD

Jaaja hiihi :33

HAHAhAHHa JAG FATTADE INGENTING FÖRST, men sen insåg jag att det tydligen var ett ordspråk hahahha♥ bombad i maskinen haha dör.
Men det är bra på sätt och vis! För då har jag nåt att längta efter :D

HAHAHAH nej :( Om nån är det är det du, faktiskt. Vet att jag låter som alla tjejer på fb som ba "omg nej jag är skitful, du är snygg om nån" osv.. men seriöst hhaahah jag är inte snygg xD

Haha aw, vadå inte vågat? Typ att det skulle vara lurendrejeri? :O För det har jag iaf aldrig varit med om^^

KALLT?! HAHHAHA. Då är det ju typ iste, och det är skitäckligt D:
HATAR DU HONUNG?! :O VARFÖR LILLY?!?

hahahahhaha batman omg. ♥♥ ÅH. hihihihuhui. eller georg som ba värsta kastar bäbisen. ♥ HAHAHAH jag skojar (åh börjar bli trött nu).. nejmen tänk att alla fyra killarna sitter i en ring, tom spelar gitarr och de andra sjunger vaggsång för en bäbis. omg♥♥ som i 3 män och en baby, har du sett den filmen haha? :D

Hahahha men usch, spanska är ju astråkigt..! poor little lilly.. ♥

HAHAH OMG. ♥ Jul asså, det är också en av de bästa sakerna som finns ihihi.

HAHAHHA JA! Fattar inte hur de klarar av det, jag måste äta typ.. hela tiden hahah ;)

OMGOMGGM VA?!??! VILKEN APP JAG HITTAR DEN INTE I APPPSTORE! O__O VADÅ HAR DU DEN ELLER VA WTF??!

HAHAHAHHAHA JAG DÖR SERIÖST. Ludo omg. hahahha jag var skittrött och sur & arg & ledsen när jag åkte hem från stan på bussen idag, så jag gick in på yt och kollade på den videon igen hahaha jag börja skratta♥

hahahahha meen det stod ju på hotmail ba "kommande födelsedagar: lillyxx: 1 september"
Hahhah men du kanske bara skrev så för att du ville? ;))

OCH KRAAAAAAM! godnatt :33

2012-08-29 @ 21:52:29
URL: http://vellaskrypin.blogg.se
Postat av: ☛Vella☚

omgomgogmgmogmgmgomg jag tror minsann att de allt att de ska vara med i radio. jag sökte på wikipedia vart "cherrytreeradio" hade sin station och omg. i los angeles. asfldnöadjkcx. JAG KONVERTERADE TIDEN SÅ DET KOMMER VA KLOCKAN FEM PÅ KVÄLLEN PÅ LÖRDAG KOLLA!
http://i45.tinypic.com/sgmiqs.png

OMGOGMGNMG LILLY JAG LÄNGTARRRRR!!!! ♥♥♥♥

2012-08-30 @ 16:56:21
URL: http://vellaskrypin.blogg.se
Postat av: Malva

- Tack, vad gullig du är! :D

2012-08-30 @ 18:25:55
URL: http://mkdn.blogg.se
Postat av: ☛Vella☚

Sv: Nääää det tror jag inte, man kunde välja på Sundsvall, Östersund, Gävle och Stockholm, men asså det är ju bara tidszon, radiokanalen går väl att lyssna på överallt? o: Det funkar för mig iaf!:

http://www.live365.com/stations/cherrytreerecords?play=2

HIHIHIOH OMG JAG TROR DET IAF :O♥ vi får se!! Som jag sa kanske det bara är musik men ajaa^^

Omg. asdjkasvl. Våra änglar Lilly. ♥

Asså har du tänkt på en sak..? Magdeburg ligger egentligen inte så långt bort... VI ÄR EGENTLIGEN BARA NÅGRA MIL FRÅN GUSTAV OCH GEORG!!!
eller.. hahaha det beror lite på vart du bor också, men jag bor ju väldigt sydligt ;3 ihhihi godnatt♥

2012-08-30 @ 21:00:31
URL: http://vellaskrypin.blogg.se
Postat av: Vella

Jag dog nyss Lilly.
http://www.youtube.com/watch?v=Bc-sQvtxZio

Ibland känns det som tvillingarna har förändrats, men när jag ser denna videon inser jag att de är samma gamla söta, roliga och underbara Bill och Tom som alltid.
Det är typ som en befrielse att hös Bill's ekorre-skratt igen. Omg <3

2012-08-31 @ 08:04:24
URL: http://vellaskrypin.blogg.se
Postat av: EBBA

sv: tror det va 399, om jag inte minns fel!;)
allt bra? :)<3

2012-08-31 @ 17:45:11
URL: http://anderssoneebba.blogg.se
Postat av: camilla

anmäl dig till fototävlingen nu!
läs inlägget som är överst & heter "för få anmälda!"

kram

2012-08-31 @ 18:51:44
URL: http://isisbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.