She fills up every corner

En låt som känns bättre än inlägget, sjukt bra pepplåt! ♥

Åh, sjukt kul att man har gått och blivit sjuk nu helt plötsligt.
Det känns inte så värst bra, med tanke på musikcafét på Onsdag..
Jag har ont i halsen, hosta och lite feber, och det bästa sättet jag kan bota det är att vila & dricka honungsvatten.
Och det som suger att det är just två av dom sakerna i livet jag hatar mest.
Jag har alltid tyckt att det verkar så mysigt att dricka té i en högbland kuddar och filtar, men om sanningen ska fram så klarar jag det inte. Jag kan INTE sitta still, och varmt vatten får mig att må illa.. har ni något tips på annat som botar snabbt?

Kommentarer
Postat av: Maja Swartz

Alvedon är ju febernedsättande och smärtstillande, så vill du få bukt med febern är det ett säkert kort enligt mig. Sen gäller det trots allt bara att vila och hålla sig varm. Krya på dig hjärtat!

2012-02-27 @ 17:13:47
URL: http://majaswartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.