beautiful day

Kamera; Pentax K-x (sträng copyright på alla mina bilder!!)
 
Det här var några favoriter av alla gårdagens bilder med mina fina tjejer. Det var verkligen den grymmaste dagen på jätte länge! Vi käkade pizza på en härlig uteservering, rusade in på konsum för att köpa fika, tog massvis av foton, gick hela långa vägen till sjön längst upp i hela byn (typ), blåste sopbubblor, fikade, snackade, och bara myste. Vi hade världens underbaraste väder med sol och värme så allting var faktiskt helt perfekt.
Det var en utav mina finaste minnen den här sommaren, verkligen! Imorgon drar jag ju som sagt ut till Idas landställe, och jag kommer definitivt ha med kameran! Jag stannar tills på Tisdag eftermiddag, men jag kommer nog inte blogga förrns på Onsdag då jag svarar på alla fina kommentarer!

Idag har jag, pappa och brorsan åkt till en folkrace-festival och varit där hela dagen. OCH DET KÄNNS!
Jag har blivit solbränd i hela ansiktet och mina knän svider på något konstigt vis, jag satt med dem böjda hela dagen så jag har blivit helt röd.. hahah! Ha det bra så länge, så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: ☛Vella☚

ÅH häärligt!! Du är asbra på att fota, vet du det? :o You catch the moments liksom!

Sv: HAH men taack :D Ska nog göra ett till ikväll!
HAHAHAHHA det märkte jag inte!
WO SIND EURE HÄÄÄÄÄÄÄNDEE (var tvungen)

MEN DU, svara på dendär kommentaren innan du vet den långa jag skrev :O eller du kanske inte sett den?

2012-07-23 @ 17:19:57
URL: http://veso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.