vattenbilder med alice

 
 
Idag har jag varit med finaste Alice och haft en jätte bra dag! Vi spelade badminton (det börjar bli som en vana nu när vi är hos henne, vi ska ta guld medalj i vm), snackade, fotade vattenbilderna ovan i hennes pool, och tecknade. Jag tecknade fina Bill Kaulitz, och blev riktigt nöjd med resultatet tillslut. Jag kan lägga upp en bild imorgon! Idag bestämdes det också att jag ska följa med Ida till hennes landställe Måndag-Onsdag, så det ska också bli toppenkul! Åh, sommarlovet bara flyger iväg.. *suck* Ha det bra så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.